foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα του 4ου Γυμνάσιου Γλυφάδας. Από την ιστοσελίδα μας μπορείτε να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στο σχολείο μας. Διαβάστε ανακοινώσεις, βρείτε πληροφορίες για το σχολείο, δείτε τον κανονισμό λειτουργίας του σχολείου, το ωρολόγιο πρόγραμμα, το ωράριο διδασκαλίας, τις ώρες ενημέρωσης γονέων για την επίδοση των μαθητών και διάφορα άλλα θέματα που αφορούν τη λειτουργία του 4ου Γυμνάσιου Γλυφάδας. Ενημερωθείτε για δραστηριότητες, καλλιτεχνικά δρώμενα, καινοτόμα προγράμματα, εκδρομές και άλλα πολλά! Δείτε επίσης εργασίες των μαθητών, αλλά και εκπαιδευτικό υλικό από τους καθηγητές του σχολείου μας. Καλή πλοήγηση!

4ο Γυμνάσιο Γλυφάδας

Πηνελόπη Δέλτα

Καινοτόμα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων

4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ                                                                  Σχολ. έτος: 2014-2015

ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας κατά το τρέχον σχολικό έτος 2014-15 υλοποιεί δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών μας στο πλαίσιο του προγράμματος «Κοινωνικό σχολείο» του Υ.ΠΑΙ.Θ. Συγκεκριμένα:

Περισσότερα...

Στο πλαίσιο ενίσχυσης της εκπόνησης των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων για το σχ. έτος 2014-2015 πραγματοποιήθηκε από  τη ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας, ενημερωτική συνάντηση μεταξύ των εκπαιδευτικών που συντονίζουν/συμμετέχουν σε αντίστοιχα προγράμματα την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014 στο σχολείο μας με τη συμμετοχή όλων των σχολείων της Γλυφάδας.
Στη συνάντηση, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία:
  • να περιγράψουν την πορεία της εξέλιξης των προγραμμάτων που υλοποιούν με τις μαθητικές ομάδες,
  • να ενημερώσουν τους συναδέλφους για τις επισκέψεις που πραγματοποίησαν ή προτίθενται να πραγματοποιήσουν,
  • να ανταλλάξουν ιδέες με συναδέλφους που εκπονούν ή εκπόνησαν κατά το παρελθόν προγράμματα με παρεμφερή θεματολογία

Τα καινοτόμα προγράμματα την τρέχουσα σχολική χρονιά είχαν την τιμητική τους. Πρώτη φορά στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν τόσα προγράμματα. Τα περιβαλλοντικά προγράμματα που υλοποιήσαμε ήταν τα εξής:

  1. Εθελοντισμός: βοήθεια στους συνανθρώπους μας που μας έχουν ανάγκη

Το πρόγραμμα πραγματοποίησαν οι μαθητές των τμημάτων Α2 και Α5 του σχολείου μας. Οι μαθητές ασχολήθηκαν με την αξία του εθελοντισμού ιδιαίτερα στις δύσκολες μέρες που διανύουμε. Συγκεντρώσαμε χρήματα για συνανθρώπους μας που μας έχουν ανάγκη, ενώ συγκεντρώσαμε τρόφιμα για συσσίτια εκκλησιών και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.

Παράλληλα, οι μαθητές διαπίστωσαν ότι ο εθελοντισμός μπορεί να επεκταθεί σε όλους τους τομείς της ζωής μας. Στόχος μας να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας που έχουν δυσκολίες και προβλήματα, ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο, τη θρησκεία, τη σωματική διάπλαση, τις ειδικές ικανότητες, τη φυλή, την καταγωγή, την οικονομική και κοινωνική κατάσταση, το μορφωτικό επίπεδο και το επάγγελμα.

Άλλωστε, ο εθελοντισμός μέσα από την ανιδιοτελή και άμισθη προσφορά μας χαρίζει γαλήνη, ηρεμία και χαρά. Τα ψυχικά λοιπόν, οφέλη που απολαμβάνουμε από τον εθελοντισμό είχαν τη ευτυχή συγκυρία να τα απολαύσουν οι μαθητές μας.

Οι υπεύθυνοι καθηγητές

Δ.Μπιτσόλας και Κ.Χαζάπη

  1. Η αξία του δάσους

Οι μαθητές του τμήματος Β4 ασχολήθηκαν με τα περιβαλλοντικά, οικονομικά και κοινωνικά οφέλη του δάσους. Το δάσος αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την περιβαλλοντική ομάδα, συνέθεσαν τραγούδια, έπαιξαν μουσική, ανέβασαν αυτοσχέδιες μικρές θεατρικές παραστάσεις, ζωγράφισαν το δάσος και όλα αυτά μέσα στο πνεύμα της ομαδικότητας και της φιλίας.

Τελικά το δάσος αποτελεί πηγή ζωής για τον άνθρωπο σε όλες τις φάσεις της ζωής του. Χωρίς το δάσος, κατέληξε η περιβαλλοντική ομάδα, η ζωή μας θα είναι δύσκολη και ίσως αδύνατη.

Οι υπεύθυνοι καθηγητές

Γ.Θεοφανίδης και Σπ.Στραγαλινός

  1. Εθελοντική προστασία του Υμηττού

«Υμηττός, το βουνό που μας φιλοξενεί και τόσο απάνθρωπα του έχουμε συμπεριφερθεί. Καιρός είναι να τον προστατεύσουμε και να τον αγαπήσουμε», αποτελεί το σύνθημα της συγκεκριμένης περιβαλλοντικής ομάδας. Στόχος του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών, αλλά και των κατοίκων για την προστασία και την ανάδειξη του Υμηττού. Οι μαθητές ζωγράφισαν και τραγούδησαν για τον Υμηττό. Ενημέρωσαν το μαθητικό δυναμικό του σχολείου μας για το ρόλο του Υμηττού στη ζωή της περιοχής αναφορικά με το περιβάλλον, την κοινωνία, την οικονομία και τον πολιτισμό της περιοχής. Τέλος, συμμετείχαν σε δράση καθαρισμού και δεντροφύτευσης του Υμηττού.

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες

Δ. Μπεσίνα και Λ.Δρακοπούλου

Η Αγωγή Υγείας αφορούσε διατροφικά θέματα και συγκεκριμένα:

  1. Διατροφικές διαταραχές

Οι μαθητές της Γ΄Τάξης υλοποίησαν πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα τη νευρική ανορεξία και τη βουλιμία: χαρακτηριστικά, συμπτώματα, αίτια που τις προκαλούν, συνέπειες και τρόποι αντιμετώπισής τους. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον τρόπο αποφυγής και πρόληψής τους. Παράλληλα, οι μαθητές ασχολήθηκαν με τους κανόνες και αρχές της υγιεινής διατροφής, τη Μεσογειακή Διατροφή τις ομάδες τροφίμων και την αξία της καθημερινής σωματικής δραστηριότητας. Τέλος, η ομάδα Αγωγής Υγείας ενημέρωσε τους μαθητές του σχολείου για τις διατροφικές διαταραχές και τις επικίνδυνες συνέπειες τους για τη σωματική, πνευματική και ψυχική ανάπτυξη των παιδιών.

Οι υπεύθυνοι καθηγητές

Σπ. Στραγαλινός και Κ.Χαζάπη

  1. Τα οφέλη από την κατανάλωση των διάσημων ελληνικών προϊόντων

Οι μαθητές των τμημάτων Β1 και Β2 του σχολείου μας πραγματοποίησαν, στο πλαίσιο του προσράμματος αγωγής υγείας, έρευνα για τον εντοπισμό και καταγραφή των διάσημων ελληνικών προϊόντων. Έτσι, εντόπισαν τυριά, φρούτα (π.χ. τα μήλα της Ζαγοράς Πηλίου), ζωικά τρόφιμα (π.χ. αβγοτάραχο), παξιμάδια, ελιές και ελαιόλαδο, τρόφιμα που καθιστούν την Ελλάδα διατροφικό παράδεισο για τους επισκέπτες. Τα οφέλη που απολαμβάνουμε από την παραγωγή και την κατανάλωση των παραπάνω διάσημων ελληνικών προϊόντων αφορούν στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, την τόνωση της τοπικής επιχειρηματικότητας και απασχόλησης και στην προστασία της υγείας με την κατανάλωση υγιεινών και αυθεντικών προϊόντων χωρίς την προσθήκη επικίνδυνων χημικών ουσιών. Οι μαθητές ζωγράφισαν και τραγούδησαν τα διάσημα ελληνικά προϊόντα στην προσπάθειά τους να τα γνωστοποιήσουν στη σχολική και τοπική κοινότητα.

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες

Κ.Χαζάπη και Λ. Δρακοπούλου.

Τέλος, για πρώτη φορά στο 4ο Γυμνάσιο Γλυφάδας ασχοληθήκαμε με την Αγωγή Σταδιοδρομίας με θέμα: «Πράσινα Επαγγέλματα».Οι μαθητές των τμημάτων Γ2 και Γ5 υλοποίησαν πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας που αφορά στη δημιουργία θέσεων εργασίας λόγω της ανάγκης να προστατεύσουμε και να αποκαταστήσουμε τις βλάβες που έχει υποστεί το φυσικό περιβάλλον. Νέα επαγγέλματα προκύπτουν καθημερινά, επαγγέλματα φιλικά προς το περιβάλλον, με στόχο την προστασία του. Ενέργεια, τεχνολογία, κατασκευαστικός τομέας, τουρισμός, ναυτιλία, επαγγέλματα για την αποκατάσταση της περιβαλλοντικής υποβάθμισης και παροχής της κατάλληλης πιστοποίησης προστασίας του περιβάλλοντος αποτελούν εργασιακούς τομείς με περιβαλλοντική ευαισθησία. Τέτοιου είδους επαγγέλματα υπόσχονται επαγγελματική αποκατάσταση και εξέλιξη, πράγμα που ενδιαφέρει τους μαθητές.

Μέσα από το πρόγραμμα, εντοπίσαμε το έντονο ενδιαφέρον των μαθητών για το περιβάλλον και τη στροφή τους σε επαγγέλματα που είναι φιλικά διατιθέμενα απέναντι στο περιβάλλον. Μάλιστα, προς έκπληξή μας, δήλωσαν ότι προτιμούσαν να εργαστούν σε μια επιχείρηση με περιβαλλοντικές ανησυχίες. Έτσι, τα πράσινα επαγγέλματα μπορούν να συνδυάσουν άριστα τις περιβαλλοντικές ανησυχίες των μαθητών με το επαγγελματικό τους μέλλον.

                         Οι υπεύθυνοι καθηγητές

Δ. Μπιτσόλας και Κ.Χαζάπη

Την τρέχουσα σχολική χρονιά στο σχολείο μας πραγματοποιούνται τα παρακάτω προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων:

Α. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση:

Θέματα

τάξεις

Υπεύθυνοι καθηγητές

Δάσος: πνοή υγείας, έμπνευσης και πολιτισμού

Γ? Ταξή

Κ.Λαγκαδινού

Εθνικοί Δρυμοί

Γ? Ταξή

Μ.Μιχαλάτου

Φωτογραφίζοντας τη μαγεία και την υποβάθμιση του ελληνικού φυσικού περιβάλλοντος

Α? και Β? Ταξεις

Δ.Μπιτσόλας και Κ.Χαζάπη

Το φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας μέσα από δραστηριότητες τέχνης

Α? και Β? Ταξεις

Κ.Χαζάπη και Δ.Μπιτσόλας

Β. Πολιτιστικά Θέματα:

Θέματα

τάξεις

Υπεύθυνοι καθηγητές

Στους θησαυρούς των μουσείων. Σημαντικοί σταθμοί της τέχνης, επιστήμης και ιστορίας. Ταξιδεύοντας στο χρόνο

Α?, Β? και Γ? τάξεις

Ολ. Κούση

Κινηματογραφικό εργαστήρι

Α?, Β? και Γ? τάξεις

Π.Κοκκινιά

Οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου Γλυφάδας που συμμετέχουν με τις φωτογραφίες τους στον 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φωτογραφίας που διοργανώνει το 3ο ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου Σχολής Επαγγελμάτων και Τεχνών:

1.Δημητράτου Άννα-Μαρία

2.Κουρμουσά Χρύσα

3.Αεράκη Έλενα

4.Καρούνη Κολέτ

5.Σπύρου Βαγγέλης

6.Πίκου Χριστίνα

7.Χατζημανώλη Βασιλεία

8.Τσουκάτου Αικατερίνα

9.Ξυδιά Εβελίνα

10.Ζησιμάτου Αθηνά

11.Ζησιμάτου Σίσσυ

12.Τζανή Ελπίδα

13.Παππά Ελεάνα

14.Καραβουσάνου Λαμπριάννα

15.Θάλεια Κεχαγιάογλου

16.Κλειώ Κεχαγιάογλου

17.Χατζής Νικόλας

18.Δεληγιάννης Στράτος

19.Ξανθάκου Λυδία

20.Μαρκοπούλου Δανάη

21.Δασύρα Ελσάβετ

Υπεύθυνοι καθηγητές: Κατερίνα Χαζάπη και Δημήτρης Μπιτσόλας

Οι μαθητές μας που συμμετείχαν  στον 3ο Παγκόσμιο Διαγωνισμό Φωτογραφίας που διοργανώνει η Αραβική Δημοκρατία της Αιγύπτου:

1.Ελισάβετ Δασύρα

2.Βασιλεία Χατζημανώλη

3.Ελπίδα Τζανή

4.Λαμπριάννα Καραβουσάνου

5.Άννα_Κολετ Καρούνη

6.Λυδία Ξανθάκου

7.Άννα-Μαρία Δημητράτου

8.Θάλεια Κεχαγιάογλου

9.Κλειώ Κεχαγιάογλου

10.Σίσσυ Ζησιμάτου

 

 

Υπεύθυνοι καθηγητές: Κατερίνα Χαζάπη και Δημήτρης Μπιτσόλας

 

Τα Blog του σχολείου μας

boogie-woogie

Φωτογραφίες μαθητών μας

Ήξερες ότι...

"Εσθλών μεν γαρ απ? εσθλά διδ?ξεαι· ην δε κακοίσι συμμ?σγης, απολείς και τον ε?ντα ν?ον"

(Απ' τους καλούς πάντα καλό θα μάθεις. Αν συναναστρέφεσαι με τους κακούς, και το μυαλό που σού'λαχε θα χάσεις)

Ξενοφών, Απομνημονεύματα

Φόρμα σύνδεσης

2024 Copyright 4ο Γυμνάσιο Γλυφάδας Rights Reserved